Promowanie oferty wśród młodych

Promowanie oferty wśród młodych

Banki jak nigdy muszą walczyć o młodych klientów. To oni stanowią nie tylko coraz częściej nową niezagospodarowaną grupę odbiorców, którzy chętnie zainwestowaliby pieniądze, może nawet zdecydowali na lokatę, ale nikt tak naprawdę nie oferuje im tego, co potrzebują. Oferty banków to w dużej mierze sam obraz, wizerunek i to, co dany produkt ma ze sobą do zaoferowania. Sprzedając lokatę dojrzałym ludziom czy oferując nieco młodszym kredyt hipoteczny nie mówi się z detalami o zasadach finansowania, ale po prostu obrazami pokazuje się to, co można kupić za pieniądze i stojącą za tym radość, rodzinę pełną uśmiechu i ciepła. Ale takie obrazy właśnie trafiają głównie do ludzi, którzy niedawno jeszcze zainteresowani byli lokatami – tylko że dzisiaj ludzie ci, to rodzice tych, którzy naprawdę wnieść mogą wielki kapitał do aktywów banku, o ile ich się przekona. A młodzież ta, często rozpoczynająca karierę przed dwudziestym rokiem życia, absolutnie nie reaguje na obraz uśmiechniętych seniorów z dużym domem w tle. Aby promować ofertę wśród ludzi młodych specjaliści od reklamy coraz częściej muszą produkty bankowe reklamować z wielkim rozmachem a same reklamy kosztują zlecające je banki miliony złotych.

[Total: 0    Average: 0/5]

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *