Nowoczesna oferta bankowa

Banki muszą coraz szybciej dostosowywać się do zmieniającego otoczenia, a to z kolei bardzo szybko ewoluuje. Na rynku pojawiają się nowi klienci, są to przeważnie ludzie bardzo młodzi, zaczynający swoją pierwszą pracę. A ponieważ coraz częściej pieniądze zaczynają inwestować ludzie niepełnoletni, żyjący w całkiem innym, komputerowym i sieciowym świecie, konieczne staje się dostosowanie swojej oferty do ich potrzeb. Nawet jeśli więc jakiś komercyjny bank zechce przekonać tę nietypową nowoczesną klientelę do swoich lokat, najpewniej musi zmienić nie tylko sam regulamin i warunki działania takiej lokaty, ale także jej wizerunkowy charakter. Kampanie reklamowe lokat i kredytów hipotecznych wciąż przeważnie adresowane są do ludzi nieco starszych, ponieważ to ich uważa się za bardziej skorych do odkładania pieniędzy na lokatach długoterminowych, a więc tych najważniejszych dla współczesnego sektora bankowego, mającego tak liczne problemy z płynnością. Nowoczesna oferta coraz częściej uwzględnia konta osobiste oraz kredyty – w reklamach i różnych promocjach dostrzec można daleko idącą chęć stworzenia przez banki młodzieżowej otoczki wokół produktów. Wciąż jednak zainteresowanie lokatami wśród najmłodszych nie jest wystarczające do przekucia tego w większy zysk.
Leave a Reply